JellyPages.com

Saturday, 31 December 2011

Apam 150pcs from Mimie

TQ Mimie


Angry bird untuk adik Farhan

TQ Fadlie


100pcs apam for Aza

TQ Aza... 


Angry bird for adik Arrayyan

TQ Enny for order...


Apam polka dot for Tengku Ana

TQ for order...


Apam Ladybird 100pcs

TQ Wati...


Red Velvet cake order from Liza

TQ Liza...



Saturday, 17 December 2011

Happy Besday to Kakcik, Shukur & Elly


Minggu ni aktiviti bersama adik2. Celebrate besday diaorang.

Kakcik - 26thn
Elly - 21thn

Kakakmu ni takde apa nak bagi. Sebagai tauke kek, ape lg yg mampu saya bg selain kek kan?
Hehehehe.... So, terimala kek tiramisu ni sebagai hadiah ye.

Kek untuk anak ibu pun ada. mini kek angry bird.
Kecik je kek ni. dalam 300g je.
Sebelum isyam jadikan kek tiramisu ni kek dia, baik wat siap2 kek mini utk dia.
(dengan harapan tak kaco kek auntie2 dia)




Angry Bird for Awis

TQ Kak Fairus


Angry Bird untuk 3 beradik

TQ Kak Faezah for order.


Darwisy - 1yr
Danish - 9 yrs
Didie - 14 yrs




Wednesday, 14 December 2011

Blueberry Muffin kudapan di waktu malam


Malam ni sambil2 buat apam sempat lagi buat muffin. Semenjak 2 menjak ni asyik nak makan muffin je. Macam mengidam lak. Tu yang pi dapur bancuh jap tu. Si kecik pun apa lgi....Tak sabo nak tunggu masak. Kejap2 pi dapur sambil nyanyi lagu Muffin Man.





Besau betul mulut...


Apam 400pcs from Sofia (Regular cust)

TQ Sofia for order. Rasanya ni dah kali ke3 sofia order ngan Jue.
Tema kali ni merah pink. Tema ala2 gegirl...